Dieppa Restrepo

Geldik, geliyoruz, gelmek üzereyiz, trafiğe takıldık, polis çevirdi, ortam gerildi derken işte sonunda yine karşınızdayız! Siteyi yenilemek için nelere katlandık, kaç sabır taşı patlattık, kimleri arkadaş listemizden çıkardık bir bilseniz yazmayı ne kadar özlediğimizi hesap edebilirsiniz.
Ne postlar birikti siz bi hayal edin artık. İlki uzun zamandır masa üstümü süsleyen Dieppa Restrepo. Kolombiyalı iki tasarımcı Andrea Vargas ve Elisa Restrepo tarafından yaratılan bu bonbonlara bayıldım.

Mmmm bunlar çok renkli ben sadelikten yanayım diye beni kandıramazsınız daha alttakileri görmediniz.



Yukarıdaki fotoğraf bayram günü babaanne kapısı önünde çekilmiş gibi değil mi? Aşağıda da ikramlıklar misafirleri bekliyor.

Tekrar yazmak çok iyi geldi, hepinizi öptüm bezelyelerim.
PS: Siteyi tasarlarken akıl sağlığını yitiren değerli patatesimiz ecif'e çok teşekkürler... Seni seviyorum japon balığım.

6 yorum:

Pinkfreud dedi ki...

Sevinç gözyaşları içerisinde okudum dönüş postunuzu.

Cuma pazarında 20 liraya Oxford satıldığını gördüğümden beri Oxfordlara olan sevgimi yitirsem de bunlar çok güzel, isteyen bana hediye alabilir.

zeezoo dedi ki...

Pink Freud ben de seni gördüğüme öylesine mutluyum ki kendime bir hediye alacağım. Hatta bir ayakkabı:)

Zeynep dedi ki...

paçozlar ayağını denk alsın, elimizde sopamızla döndük.

styleBOOM dedi ki...

yuhii hosgeldiniiz:) sonunda:))

zeezoo dedi ki...

cadı kimliğimi bu güzel yorumlar için bir kaç günlüğüne yastık altına saklıyorum. çok tatlısın boom bum :)

Ecif dedi ki...

ben de sizi seviyorum. Sonunda yayında.

Yorum Gönder