Oscar'da kadın olmak.


Bilindiği üzere dün akşam Oscar ödülleri sahiplerini buldu. Ben de sizler için Academy yolunda kırmızı halıda neler döndüğünü araştırdım. Kim kiminle pişti oldu? Kim hangi kıyafeti giydi? Kim kime kafa attı? Kimler neler taktı takıştırdı? Kadının fendi erkeği yendi mi? Kim ben hala kroyum, kro kalacağım dedi? Ben olsam ne giyerdim? gibi kafanızda oluşan tüm soruları yanıtlayabileceğiniz sanat dolu, kültür dolu bir yazı olsun, haydi bakalım.

Bir felaketle başlayalım. Beyonce. Halis Alman Hastanesi perdesi kumaşıyla hazırlanmış elbisesiyle o gece gerçekten çok can yaktı.

Ben Penolope'yi yaşlandıkça sevmeye başladım galiba. Çok zarif, çok tatlıydı o gece. Bi şakalar, espriler falan. İngilizcesini de geliştirmiş, çok şekerdi gerçekten. Ama kırmızı giyen onca kadın arasında kayboldu biraz üzerindeki her ne kadar Donna Karan da olsa.


Ancak kaybolup gitmeyen ve gitmeyecek olan şey ise bileğindeki Chopard bilezikler ve parmağındaki 16 karatlık yüzüktü. Gözden kaçıranların gözüne sokmak için aşağıya bir resmini koydum.
Madem konu yüzükten açıldı. Şu yeni cüce star Carey Molligan'in parmağındaki Fred Leighton marka yüzük prada portföyünün üzerinde fena parlamıyordu hani.

Yine tabi ki Prada ayakkabılarının da hastası oldum.

Başka bir ayağa birlikte bakalım sevgili okur. Bu fotoğraf Rio karnavalında çekilmedi.

Bu ayak, çirkin kraliçe Zoe Saldana'dan başkasının değildi. Eteklerini ve rengini sevdim ama aramızda kalsın. Elbiseyi de. Givenchy.

Kamerun Diaz her zamanki gibi sarışın sevenlerin kalbini fethetti. E ne de olsa Oscar De La Renta.

Çok zarif bir duruş, nefis bir poz. Ama ütüsüzlükten bürümcük elbiseye dönmüş kıyafet çok fena. Bu kumaşın çıkaracağı ses kulaklarımı tırmalıyor.

İşte kaybolup giden başka bir renk.

Ama o yüzük, küpeler ve bilezik bence gecenin en iyisiydi. Vintage. Tebrikler...



Ay bu da ne böyle? Yoksa Sarah Jessica Parker'ın pençeleri mi?


Evet öyleymiş:(
Bir gün önce en kötülerde ahududu ödülü alan Sandra Oscar'ı kapıverdi. Ama gecenin en iyi iki elbisesinden birini üzerine çakmıştı. Uzun zamandır size Marchesa ile ilgil bir yazı yazmak istiyordum, bu vesile ile konuya girmiş oldum.



En iyisini en sona sakladım tabi ki. Saçla başlayalım. Mıtteşem.

Vee işte gecenin en iyi elbisesi yine Marchesa'dan geliyor Vera Fermiga için. Şaheste! Marchesa'ya burdan sevgi, saygı, ışık...

Antimilitarizm, çift lens kamera, 3D, motion capture, milyonlarca dolarlık gişe yalan oldu. Sonuç olarak tabi ki kadının fendi erkeği yendi. Gecenin fotosu hemen aşağıda...



PS: Antimilitarizm kelimesini bu sitede kullanma fırsatını bana veren Avatar filmine sonsuz teşekkürler.

3 yorum:

Ellaesa dedi ki...

söylemesi ayıp cameron hanımı ben şişmanlamış buldum, zaten etlerinde bir fışkırma durumu da yok değildi.
kıskanmıyorum canım.

Zeynep dedi ki...

ablacığım bu el emeği eseri bizimle paylaştığın için çok gururluyum.
adeta bir başyıpıt. (bilerek böyle yazıldı)

zeezoo dedi ki...

Sevgili Ellaesa inan ki hepsi bu fotoğraflarda ince çıkıyor. Yakından çok şişman ve buruşuklar.

Yorum Gönder